КП "Будинкоуправління"
05.06.2024 16:41
Повідомлення про намір здійснити зміну діючого тарифу на послуги з видалення (захоронення) побутових відходів що надаються КП «Будинкоуправління» на території Дубровицької міської ради
Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» від 05.06.2018 № 130, КП «Будинкоуправління» доводить до відома споживачів намір змінити діючий тариф на послуги з видалення (захоронення) побутових відходів на сміттєзвалищі, що знаходиться у користуванні КП «Будинкоуправління» для всіх груп споживачів (населення, бюджетні установи, інші споживачі).
Діючий тариф затверджений рішенням виконавчого комітету Дубровицької міської ради від 12.07.2017 № 111, введений в дію з 01.08.2017р., не відшкодовує витрати на надання послуги на теперішній час.
Перегляд тарифу зумовлений змінами розрахункових показників, які безпосередньо впливають на розмір собівартості послуг та не залежать від виконавця цих послуг. В результаті змін у ціновій ситуації на ринку паливо-мастильних матеріалів, запчастин , оплати праці, що мають постійний характер та не залежать від господарської діяльності підприємства, планові витрати підприємства на послуги з управління побутовими відходами зросли, а саме (в порівняні до діючого тарифу - 2017 р.):
-мінімальна заробітна плата з 3200,00 грн. до 8000,00 грн., або на 150 %;
-прожитковий мінімум з 1600,00 грн. до 3028,00 грн., або на 89,2 % , та відповідний ріст єдиного соціального внеску;
-вартість ПММ: дизпаливо з 17,92 грн. до 40,04 грн., або на 123,4%, бензин з 19,17 грн. до 44,99 грн., або на 134,7%;
-ставка екологічного податку з 4,50 грн. до 5,50 грн., або на 22,3%;
-зросла вартісь інших складових на понад 120% в середньому;
-збільшився плановий осяг надання послуг;
-собівартість послуги за 1 куб.м з 24,25 грн. до 35,65 грн., або на 47%.
Відповідно до розрахунків економічно обґрунтованих витрат розмір планового тарифу на послуги видалення (захоронення) побутових відходів на території Дубровицької міської ради за 1 куб.метр побутових відходів складає: - 39,93 грн. без ПДВ, 47,92 грн. з ПДВ.
Розрахунок планового тарифу здійснено у відповідності з «Порядком формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів» затвердженим Постановою КМУ від 26.09.2023 № 1031.
Більш детально про структуру (плановані витрати за елементами) запропонованого тарифу на послуги з видалення побутових відходів (захоронення) для всіх груп споживачів наведено в Додатку 1.
Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань, приймаються в письмовій формі за адресою: вул. Комунальна, 11, м. Дубровиця, Сарненського р-ну, Рівненської обл., 34100, або на електронну адресу: kp_buduprav@ukr.net протягом 14 днів з моменту розміщення повідомлення на офіційному веб-сайті Дубровицької міської ради за посиланням https://dubrmiskrada.gov.ua/. Для реєстрації пропозицій (зауважень) просимо зазначати прізвище, ім’я та по батькові особи (для юридичних осіб – повне найменування), що їх подала, та контактні дані для здійснення зворотного зв’язку.
Адміністрація КП «Будинкоуправління».
Додаток 1 – структура тарифу
Додаток 2 - порівняльна таблиця (Плановий тариф на послуги з видалення (захоронення) побутових відходів, що надаються)
Додаток 1
Структура тарифу на послуги з видалення
(захоронення) побутових відходів, що надаються КП «Будинкоуправління» на території Дубровицької міської ради
№ |
Складові витрат |
тариф для всіх груп споживачів 2024р. |
||
грн. |
грн. на 1 куб. метр |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1. |
Виробнича собівартість, усього, у т.ч.: |
1585342,28 |
31,78 |
|
1.1. |
Прямі матеріальні витрати, усього, у т.ч.: |
530276,85 |
10,63 |
|
1.1.1. |
паливно-мастильні матеріали |
259889,39 |
5,21 |
|
1.1.2. |
матеріали для ремонту засобів механізації |
255930,00 |
5,13 |
|
1.1.3. |
інші прямі матеріальні витрати |
14457,46 |
0,29 |
|
1.2. |
Прямі витрати на оплату праці |
248159,09 |
4,97 |
|
1.3. |
Інші прямі витрати, усього, у т.ч.: |
73121,91 |
1,47 |
|
1.3.1. |
єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування працівників |
54595,00 |
1,10 |
|
1.3.2. |
амортизація виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних з наданням послуг |
8519,77 |
0,17 |
|
1.3.3. |
інші прямі витрати |
10007,14 |
0,20 |
|
1.4. |
Загальновиробничі витрати |
733784,43 |
14,71 |
|
2. |
Адміністративні витрати |
140794,97 |
2,82 |
|
3. |
Витрати на збут |
46985,28 |
0,94 |
|
4. |
Інші операційні витрати |
0,00 |
0,00 |
|
5. |
Фінансові витрати |
5405,98 |
0,11 |
|
6. |
Усього витрат повної собівартості |
1778528,51 |
35,65 |
|
7. |
Витрати на покриття втрат |
0,00 |
0,00 |
|
8. |
Планований прибуток (12%) |
213423,42 |
4,28 |
|
8.1. |
податок на прибуток (18%) |
38416,22 |
0,77 |
|
8.2. |
частина чистого прибутку (місцевий бюджет 5%) |
8750,36 |
0,18 |
|
8.3. |
чистий прибуток (виробничі інвестиції) |
166256,84 |
3,33 |
|
9. |
Вартість послуги з видалення (захоронення) побутових відходів, без ПДВ |
1991951,93 |
39,93 |
|
10. |
Податок на додану вартість (ПДВ 20%) |
|
7,99 |
|
11. |
Обсяг послуг, куб.м |
49891,00 |
||
12. |
Тариф на послуги з видалення (захоронення) побутових відходів, в т.ч. ПДВ (20%) |
|
47,92 |
|
Повідомлення про оприлюднення проєкту інвестиційної програми
КП «Будинкоуправління» на 2024-2029рр.
Відповідно до «Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері управління побутовими відходами» (далі - Порядок) затвердженого наказом міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 08.09.2023 № 800 КП «Будинкоуправління» розроблено проєкт інвестиційної програми на 2024-2029рр. (видалення побутових відходів) та передано до виконавчого комітету Дубровицької міської ради на розгляд з метою подальшого затвердження.
Проєкт інвестиційної програми КП «Будинкоуправління» на 2024-2029рр., оприлюднений з метою дотримання вимог Порядку шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Дубровицької міської ради.
Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань, приймаються в письмовій формі за адресою: вул. Комунальна, 11, м. Дубровиця, Сарненського р-ну, Рівненської обл., 34100, або на електронну адресу: kp_buduprav@ukr.net протягом 14 днів з моменту розміщення повідомлення на офіційному веб-сайті Дубровицької міської ради за посиланням https://dubrmiskrada.gov.ua/. Для реєстрації пропозицій (зауважень) просимо зазначати прізвище, ім’я та по батькові особи (для юридичних осіб – повне найменування), що їх подала, та контактні дані для здійснення зворотного зв’язку.
Адміністрація КП «Будинкоуправління».
Матеріали для обговорення: проект інвестиційної програми на 2024-2029рр.
ПРОЄКТ інвестиційної програми 1-10
План графік використання коштів на виконання ІП 2024-2029 14-15
Фінансовий план використання коштів ІП 2024-2029 11-13
КП «Будинкоуправління» на території Дубровицької міської ради, для всіх груп споживачів на 2024р.
Публічний договір "КП Будинкоуправління"
Інформація до публічного договору
Заява - приєднання: