Дубровицька міська рада
Рівненська область, Сарненський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про затвердження  інвестиційної програми

Дата: 19.07.2024 09:46
Кількість переглядів: 40

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

17.07. 2024                                    м. Дубровиця                            № 153

 

 

 

Про затвердження  інвестиційної програми

КП «Будинкоуправління» Дубровицької міської ради у сфері управління побутовими відходами (видалення побутових відходів)  на 2024-2029 роки

 

 

 

      З метою приведення умов експлуатації сміттєзвалища до вимог чинного законодавства, розглянувши звернення та пояснювальну записку керуючого комунальним підприємством «Будинкоуправління» Дубровицької міської ради, щодо реалізації  проєктів інвестиційної програми, відповідно до підпункту 12 частини 2 статті 26 Закону України «Про управління відходами», підпункту 30 пункту а статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2023  № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів»,  Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 08.09.2023  № 800 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері управління побутовими відходами», виконавчий комітет  міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Затвердити інвестиційну програму КП «Будинкоуправління» Дубровицької міської ради  у сфері управління побутовими відходами (видалення  побутових відходів) на території Дубровицької міської ради на 2024-2029 роки, що додається.

2. Керуючому КП «Будинкоуправління» Дубровицької міської ради інформувати виконавчий комітет Дубровицької  міської ради про хід виконання даної інвестиційної програми протягом терміну її дії.

3. Дане рішення набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті Дубровицької міської ради.

 

 

2

 Продовження рішення виконавчого комітету                     Дубровицької міської ради від 17.07.2024 № 153

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  (Юрій ЯРЕМЕНКО).

 

 

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради                                           Юрій ЯРЕМЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Дубровицької міської ради

                                                                         від 17.07.2024  № 153

 

РОЗРОБЛЕНО:

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Керуючий КП «Будинкоуправління»

(найменування посади керівника суб’єкта господарювання)

 

Рішення ____________________________

_____________      Сергій СТОЛЯРЕЦЬ

       (підпис)                (власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)

 

 

___________________________________________

(найменування органу місцевого самоврядування)

«___»  _______________ 2024 року

 

від ___________________ № ______

 

ПОГОДЖЕНО:

 

ПОГОДЖЕНО:

__________________________________________

(найменування посади керівника підрозділу
в сфері житлово-комунального господарства
органу місцевого самоврядування)

 

_____________________________________________

(найменування посади керівника підрозділу
в сфері економіки органу місцевого самоврядування)

_______________      _________________________

        (підпис)                 (власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)

 

_______________      ___________________________

        (підпис)                   (власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)

«___»  _______________ 2024 року

 

«___»  _______________ 2024 року

 

ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОГРАМА

Комунальне підприємство «Будинкоуправління»

у сфері управління побутовими відходами (видалення побутових відходів) на території Дубровицької міської ради  на 2024 – 2029 рр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          2                            Продовження Додатку  до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

 

 

Зміст інвестиційної програми

 

1

Заява щодо погодження та затвердження інвестиційної програми

3

2

Інформаційна картка КП «Будинкоуправління»

4-5

3

Пояснювальна записка

6-10

4

Фінансовий план використання коштів для виконання інвестиційної програми

11-13

5

План-графік  використання коштів  для виконання інвестиційної

програми

14-15

6

Кошторисний розрахунок вартості проєкту

16-24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          3                            Продовження Додатку  до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

Фото без опису

Дубровицька міська рада Рівненської області

Дубровицьке КП „Будинкоуправління”

___________________________________________________________________________________

вул. Комунальна, 11  м.Дубровиця  Рівненська область 34100  тел. факс (03658) 2-06-35,

тел. (03658) 2-03-87, e-mail: kp_buduprav@ukr.net,  код  ЄДРПОУ 03352202

 

Від _______________№___________                                             

                                                                                                           

                                                                               Міському голові

                                                                               Богдану МИКУЛЬСЬКОМУ                                                                          

 

ЗАЯВА

щодо погодження та затвердження інвестиційної

програми КП «Будинкоуправління» на 2024-2029рр.

 

      Прошу розглянути заяву та додані до неї документи щодо погодження та затвердження інвестиційної програми  КП «Будинкоуправління»  на 2024-2029 рр. у сфері управління побутовими відходами, а саме видалення (захоронення) побутових відходів

     Заява та документи, що додаються до неї, містять достовірну інформацію.

    

                                          

Керуючий КП «Будинкоуправління»                        Сергій СТОЛЯРЕЦЬ   

 

           

 «___»______________2024 року

 

 

 Дата вхідної реєстрації ___________________№_____________________

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

                                          4                            Продовження Додатку  до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
суб’єкта господарювання до інвестиційної програми

станом на 01.05.2024р.

Комунальне підприємство «Будинкоуправління»

(найменування суб’єкта господарювання)

1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ

Найменування суб’єкта господарювання
(для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)
(для фізичних осіб - підприємців)

Комунальне підприємство «Будинкоуправління»

Рік заснування

1946 р.

Форма власності

Комунальна власність

Місцезнаходження (для юридичних осіб) або задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування)
(для фізичних осіб 
- підприємців)

Україна, 34100, Рівненська обл., Сарненський район, м. Дубровиця,

вул. Комунальна, 11

Код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків*
(для фізичних осіб - підприємців)

03352202

Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) керівника суб’єкта господарювання, посада

Столярець Сергій Васильович, керуючий

Телефон, електронна адреса

(03658) 2-03-87, 2-06-35; Е–mail: kp_buduprav@ukr.net

Балансова вартість активів, тис. грн

199727,6

Амортизаційні відрахування за останній звітний період, тис. грн

529,4

Заборгованість зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), тис. грн

-

 

2. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ІНВЕСТИЦІЙНУ ПРОГРАМУ

Цілі інвестиційної програми

Приведення умов експлуатації сміттєзвалища до вимог природоохоронного законодавства, надання послуг з видалення (захоронення) побутових відходів у відповідності до вимог чинного законодавства. Покращення екологічного стану сміттєзвалища, зменшення негативного впливу на довкілля. Забезпечення прозорого тарифу на послугу з видалення (захоронення) побутових відходів.

                                          5                            Продовження Додатку до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

Строк реалізації інвестиційної програми

2024 - 2029 рр.

Додаткова інформація щодо інвестиційної програми (у разі наявності)

-

 

3. ВІДОМОСТІ ПРО ІНВЕСТИЦІЇ ЗА ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ

Загальний обсяг інвестицій, тис. грн. (без ПДВ)

831,28

власні кошти

831,28

позичкові кошти

-

залучені кошти

-

бюджетні кошти

-

Напрямки використання інвестицій (у % від загального обсягу інвестицій):

Розроблення проєктної та технічної документації

-

Придбання робіт, товарів та послуг, спрямованих на оновлення основних фондів, будівництво, реконструкцію, модернізацію та технічне переоснащення об’єктів оброблення
побутових відходів

100%

Підвищення ефективності оброблення відходів, оптимізація виробничих процесів

-

Підвищення якості та обсягів надання послуг

-

 

4. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ**

Чиста приведена вартість

 

 

 

Внутрішня норма дохідності

 

 

 

Дисконтований період окупності

 

 

 

Індекс прибутковості

 

 

 

 

 

 

Керуючий  КП «Будинкоуправління»

 

_________________

 

Сергій СТОЛЯРЕЦЬ

 

_____________________2024р.


 

 

 

 

 

 

                                          6                            Продовження Додатку до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до інвестиційної програми Комунального підприємства «Будинкоуправління» Дубровицької міської ради

у сфері управління побутовими відходами,

 а саме видалення (захоронення) побутових відходів

  

 Одним з основних видів діяльності  КП «Будинкоуправління» є санітарне очищення на території Дубровицької міської ради, а саме: вивезення та видалення (захоронення) побутових відходів на сміттєзвалище, що знаходиться у користуванні КП «Будинкоуправління».

    Інвестиційна програма розроблена з метою вирішення частини стратегічних цілей діяльності підприємства у сфері управління побутовими відходами (видалення побутових відходів).

    Вартість заходів інвестиційної програми становить 831,28 тис. грн. (без ПДВ).

    Фінансування заходів програми планується здійснити за рахунок інвестиційної складової тарифу (чистого прибутку),  розрахованого  згідно з Постановою КМУ від 26.09.2023 року №1031, який залишається в розпорядженні підприємства за результатами діяльності з надання послуг  видалення (захоронення) побутових відходів  за 2024-2029 роки.

    Для ефективної реалізації заходів програми необхідно забезпечити чітку координацію всіх етапів. На підприємстві працює команда надійного кваліфікованого персоналу, що кожний день забезпечує якісну та безперебійну роботу підприємства. Необхідно дотримуватись графіків та ретельно контролювати виконання робіт і використання коштів згідно з затвердженою інвестиційною програмою.

    Для реалізації цілей програми КП «Будинкоуправління» пропонує впровадити наступні проєкти:

ПРОЄКТ І. Будівництво оглядового майданчика та стоянки-гаража  для перебування, технічного обслуговування та поточного ремонту бульдозера Т-170 на сміттєзвалищі, яке знаходиться у користуванні КП «Будинкоуправління» (506,01 тис. грн., кошторис додається).

ПРОЄКТ ІІ. Підведення електропостачання до оглядового майданчика на сміттєзвалищі з освітленням території сміттєзвалища (210,27 тис. грн.).

ПРОЄКТ ІІІ. Встановлення відеоспостереження на сміттєзвалищі (115,00 тис.грн.

 

ПРОЄКТ № І. Будівництво оглядового майданчика

та стоянки- гаража для перебування, технічного обслуговування

 та поточного ремонту  бульдозера Т-170 на сміттєзвалищі,

 яке знаходиться у користуванні КП «Будинкоуправління».

Оглядовий майданчик - концепція:

1.Моніторинг та контроль діяльності на сміттєзвалищі:

- стеження за процесом розвантаження та розміщення відходів;

- виявлення випадків незаконного складування відходів;

- контроль доступу на територію сміттєзвалища.

2.Забезпечення безпеки персоналу та відвідувачів:

                                          7                            Продовження Додатку  до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

- запобігання нещасним випадкам та надзвичайним ситуаціям;

- виявлення порушень правил безпеки;

- ідентифікація потенційних загроз.

3.Збір даних та аналітика:

- відстеження обсягів надходження відходів;

- спостереження за динамікою зростання сміттєзвалища;

- аналіз потоків транспорту та логістики;

- моніторинг змін на території сміттєзвалища.

4.Захист від крадіжок, вандалізму та незаконної діяльності:

- відеофіксація правопорушень;

- стримуючий фактор для потенційних порушників.

5.Дотримання екологічних норм та стандартів:

- дотримання вимог управління  відходами;

- моніторинг дотримання вимог природоохоронного законодавства та технології захоронення побутових відходів;

- виявлення потенційних джерел забруднення.

     Облаштування сучасного оглядового майданчика є важливим заходом для забезпечення належного управління, контролю та нагляду за роботою сміттєзвалища. Це дозволить підвищити ефективність експлуатації об'єкта, безпеку персоналу та відповідати нормативним вимогам.                              

 

Стоянка-гараж  – концепція:

1. Операційна ефективність. Облаштований майданчик забезпечить зручне і безпечне місце для маневрування, паркування та технічного обслуговування бульдозера, який використовується для розрівнювання, ущільнення і переміщення відходів на сміттєзвалищі. Швидкий доступ і можливість оперативного запуску бульдозера в будь-який час. Це оптимізує робочі процеси.

2. Продовження терміну експлуатації техніки. Спеціальне покриття майданчика захистить бульдозер від пошкоджень та передчасного зносу, забезпечуючи належні умови експлуатації.

3. Дотримання вимог техніки безпеки. Обладнаний майданчик знизить ризики травмування персоналу та пошкоджень техніки під час перерв або ремонтних робіт. Створення належних умов праці для персоналу під час обслуговування.

4. Оптимізація логістики та економія ресурсів. Раціональне використання паливно-мастильних матеріалів та зменшення часу на переміщення бульдозера.

5.  Запобігання забрудненню. Спеціальне водонепроникне покриття майданчика запобігатиме витоку пального та мастил в ґрунт.

     Будівництво стоянки-гаража для бульдозера на території сміттєзвалища забезпечить належні умови експлуатації, обслуговування та зберігання цієї важливої спецтехніки. Це дозволить підвищити ефективність її використання, знизити витрати та дотриматись вимог безпеки та охорони праці.

 

ПРОЄКТ ІІ. Підведення електропостачання до оглядового

 майданчика на сміттєзвалищі з освітленням території сміттєзвалища.

     З метою забезпечення безпечної та ефективної експлуатації сміттєзвалища підведення електропостачання є обов'язковим кроком для модернізації об'єкта, покращення умов праці та зменшення негативного впливу на довкілля. Це дозволить підвищити ефективність роботи, впровадити сучасні технології та відповідати вимогам чинного законодавства.

                                          8                            Продовження Додатку до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

Обгрунтування концепції проєкту:

- підвищення рівня механізації робіт з видалення (захоронення) відходів;

- забезпечення належного освітлення території для безперебійної роботи в темний час доби;

- можливість використання електроінструментів та електрообладнання для підвищення безпеки праці;

- електроенергія дозволить впровадити системи контролю  накопичення відходів, моніторингу навколишнього середовища;

- можливість застосування технологій по зменшенню негативного впливу на довкілля;

- підвищення рівня автоматизації та впровадження сучасних технологій;

- застосування електронних систем контролю доступу, відеоспостереження, тощо;

- належне освітлення робочих зон, під’їзних шляхів, допоміжних приміщень;

- зменшення витрат на паливо для транспорту та техніки;

- дотримання правил безпеки та санітарних норм;

- створення умов для належного пожежного та технологічного нагляду. 

                   

 

 

ПРОЄКТ  ІІІ. Встановлення відеоспостереження

на сміттєзвалищі.

Обгрунтування концепції проекту:

- відеоспостереження дозволить моніторити небезпечні зони та оперативно реагувати на надзвичайні ситуації;

-  відстеження пересування персоналу для підвищення рівня безпеки працівників;

- запобігання несанкціонованому доступу сторонніх осіб на територію сміттєзвалища;

- можливість розпізнавання номерних знаків транспортних засобів для контролю доступу;

- візуальний моніторинг процесів вивантаження, переміщення та ущільнення відходів;

- спостереження за роботою спеціальної техніки та дотриманням правил експлуатації;

- виявлення порушень технологічних регламентів та попередження аварійних ситуацій;

- фіксація випадків неналежного поводження з відходами;

- запобігання забрудненню довкілля;

- контроль за витоками фільтрату та виникненням осередків забруднення;

- виявлення випадків несанкціонованого спалювання відходів;

- моніторинг стану прилеглої території для своєчасного реагування на надзвичайні ситуації;

- збір даних та оптимізація процесів;

                                          9                            Продовження Додатку  до рішення виконавчого                                                      комітету Дубровицької міської ради №153 від 17.07.2024

- відеозапис дозволить аналізувати процеси та виявляти "вузькі місця" для оптимізації;

- можливість контролю часу та маршрутів руху транспорту на території сміттєзвалища;

- збір статистичних даних про потоки відходів та навантаження на окремі ділянки;

- відповідність вимогам законодавства щодо охорони об'єктів поводження з відходами;

- можливість надання відеоматеріалів за запитами контролюючих органів;

- підтвердження належного функціонування системи моніторингу сміттєзвалища;

- керівництво отримає доступ до актуальної відеоінформації в режимі реального часу;

- можливість оперативного реагування та прийняття рішень в разі виникнення інцидентів;

- контроль за дотриманням вимог охорони праці та техніки безпеки персоналом.

   

     Встановлення системи відеоспостереження забезпечить комплексний контроль за роботою сміттєзвалища, підвищить безпеку персоналу та об'єкта, дозволить оптимізувати процеси та відповідати вимогам чинного законодавства. Це є важливим кроком на шляху модернізації та екологізації сміттєзвалища.

     Впровадження  відеоспостереження вимагає інвестицій у відповідне обладнання, програмне забезпечення та інфраструктуру. Також важливо забезпечити належний рівень кібербезпеки та захисту даних. За умови правильного використання, ця система може підвищити ефективність управління сміттєзвалищем.

     Отже, підприємство планує чистий прибуток,  отриманий від надання послуг видалення (захоронення) побутових відходів за 2024-2029 роки в повному обсязі використати на виконання заходів інвестиційної програми.

     Виконання інвестиційної програми дасть можливість надавати послуги у сфері  управління побутовими відходами, а саме видалення (захоронення) побутових відходів у відповідності до вимог  Закону України «Про відходи». Приведення умов експлуатації сміттєзвалища до вимог природоохоронного законодавства.

 

 

 

Керуючий КП «Будинкоуправління»                           Сергій СТОЛЯРЕЦЬ

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних