Дубровицька міська рада
Рівненська область, Сарненський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Податкова інформує:

Підприємства Рівненщини збільшили сплату податку на прибуток — 481 мільйон гривень на потреби держави та громад
 
  За перші чотири місяці 2025 року компанії та організації Рівненської області суттєво наростили внески до бюджетів усіх рівнів. Як повідомив начальник Головного управління ДПС у Рівненській області Сергій Вінніченко, суб’єктами господарювання сплачено 480,6 млн грн податку на прибуток, що на 59,8 млн грн перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Темпи приросту сплати цього податку становлять 14% у порівнянні з минулим роком, що є свідченням ефективної роботи платників навіть попри виклики воєнного часу.
З отриманих 480,6 млн грн: 430,1 млн грн надійшло до державного бюджету і 50,5 млн грн — до місцевих бюджетів області. Такі надходження є вагомою підтримкою соціальної сфери, життєво важливих проєктів у громадах та інфраструктурного розвитку, особливо у складний для країни період.
Нагадуємо: ставка податку на прибуток підприємств в Україні становить 18%. Детальний порядок його обчислення та сплати визначений у статті 137 Податкового кодексу України.
Ознайомитись із роз’ясненнями та навчальними матеріалами з цього питання можна за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/podatok-na-pributok-pidpriemstv.
 
 
 
Бізнес Рівненщини обирає ПРРО: у січні-квітні 2025 року зареєстровано 1937 програмних РРО
 
На Рівненщині підприємці активно переходять на програмні реєстратори розрахункових операцій (ПРРО). І цифри говорять самі за себе: із 24113 касових пристроїв, зареєстрованих в області, 16839 — це саме ПРРО. Зокрема, лише у січні–квітні 2025 року зареєстровано 1937 нових програмних РРО, що суттєво переважає кількість традиційних апаратних кас.
Чому ПРРО — вибір бізнесу? Насамперед, це - мобільність — працює на смартфоні, планшеті чи комп’ютері. Крім того - безкоштовно — офіційне рішення "ПРРО ДПС" без абонплат. А ще - простота — легка реєстрація, інтуїтивний інтерфейс, автоматичне формування чеків і передача даних до податкової.
Нагадаємо, що Закон вимагає використання РРО/ПРРО при проведенні розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Виняток — лише ФОПи 1-ї групи, які торгують на ринку.
Як встановити безкоштовний «ПРРО ДПС»? Завантажуйте застосунок у Google Play, AppStore або з сайту ДПС: https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/. Реєструйтесь і працюйте вільно та прозоро!
Більшість обирає сучасні рішення. Оберіть і ви ПРРО — легкий шлях до відповідального підприємництва.
 
   Новий підхід до податків: системне управління податковими ризиками
 
  У 2024 році в Україні стартував експериментальний проєкт, який допоможе краще управляти податковими ризиками та зробити систему оподаткування більш сучасною й прозорою. Його проводить Державна податкова служба України відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 25 липня 2024 року № 854. Проєкт триватиме два роки.
Головна мета — заохотити платників податків добровільно виконувати свої зобов’язання, зменшуючи кількість перевірок і суперечок. Для цього використовуються міжнародні підходи, які вже давно успішно працюють у країнах ЄС.
Такий підхід називається податковий комплаєнс — це коли податкова служба не просто контролює, а допомагає бізнесу бути чесним, вчасно платити податки й уникати порушень. Це частина Національної стратегії доходів до 2030 року, яка має на меті наблизити податкову систему України до європейських стандартів.
Системне управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) — це не лише перевірки, а перш за все співпраця з бізнесом, заснована на довірі та прозорості.
Комплаєнс– це система заходів, яка: допомагає платникам податків дотримуватись законодавства; дозволяє виявити та мінімізувати ризики недотримання податкових вимог; забезпечує прозору взаємодію з податковими органами.
Як працює така система? Податкова служба, насамперед, аналізує податкову поведінку платників; визначає найбільш ризикові ділянки; спрямовує роботу на запобігання порушенням. Це дозволяє: ефективно використовувати трудові ресурси; застосовувати єдиний і неупереджений підхід до всіх платників.
Відповідно, платники отримують переваги: мінімізація помилок у звітності; спрощення податкових процедур, попередження порушень, прозорість та партнерство з ДПС. Як результат - своєчасне, повне й добровільне виконання податкових зобов’язань.
Більше інформації - за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/sistema-upravlinnya-podatkovimi-rizikami
 
 
    Як скористатися правом на податкову знижку: покрокова інструкція
   Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує громадянам: до кінця поточного року кожен платник податків має можливість скористатися податковою знижкою відповідно до статті 166 Податкового кодексу України. Це реальний шанс повернути частину сплаченого податку на доходи фізичних осіб, якщо ви здійснювали певні витрати, передбачені законодавством, наприклад: на навчання, страхування, іпотеку тощо.
Щоб отримати податкову знижку, необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи. Зробити це можна зручно і без черг – за допомогою сучасних електронних сервісів Державної податкової служби.
Як подати декларацію через Електронний кабінет платника податків:
Для входу потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП) – файловий, хмарний, Дія.Підпис або авторизація через MobileID/BankID;
  • перевірте свої дані (актуальність адреси проживання/реєстрації тощо). За потреби подайте форму 5ДР для оновлення інформації у Державному реєстрі фізичних осіб;
  • подання декларації: зайдіть у меню «ЕК для громадян», оберіть вкладку «Податкова декларація». Натисніть «Створити». У категорії платника вкажіть: «особа, яка заявляє право на податкову знижку». Заповніть декларацію. Внесіть усі необхідні дані. У розділі VIII додайте документи у форматі PDF (до 5 Мб кожен), що підтверджують витрати. Натисніть «Зберегти», перевірте правильність заповнення;
  • підпишіть за допомогою КЕП та надішліть до контролюючого органу;
  • перевірте квитанції. Очікуйте дві відповіді: відповідь №1 – підтвердження прийняття документу та відповідь №2 – результат обробки декларації.
Як подати декларацію через мобільний застосунок «Моя податкова»:
  • завантажте застосунок: App Store або Google Play (Android / iOS);
  • пройдіть ідентифікацію: за допомогою КЕП (файловий або хмарний варіант);
  • подання декларації: увійдіть у розділ «Послуги», оберіть «Декларація про майновий стан і доходи», натисніть «Створити», заповніть дані;
  • додайте документи: завантажте скани чи фото підтверджувальних документів (до 5 Мб кожен);
  • підпишіть КЕП та відправте;
  • перевірте квитанції у розділі «Повідомлення».
Подати декларацію для отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році, можна до 31 грудня 2025 року.

 
 
Зміна особистих даних (місця проживання, прізвища або інших) потребує обов’язкового оновлення інформації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків
 
Зміна особистих даних (наприклад, місця проживання, прізвища або інших облікових відомостей) потребує обов’язкового оновлення інформації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО). Це регламентується п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України та Положенням № 822.
Як оновити таку інформацію? Нижче подано чіткий алгоритм дій, який допоможе здійснити цю процедуру коректно та без зайвих труднощів.
Крок 1. Визначити зміни, що потребують оновлення.
Якщо у вас відбулася зміна місця проживання (прописки); прізвища, імені чи по батькові;
серії або номера паспорта; інших персональних даних, ви повинні повідомити про це податковий орган протягом одного місяця з моменту таких змін.
Крок 2. Підготувати заяву за формою № 5ДР.
Це основний документ, що подається до податкової для внесення змін. Форма № 5ДР — додаток 12 до Положення № 822. Заяву можна подати: особисто; через представника (за наявності нотаріально завіреної довіреності).
Крок 3. Підготувати пакет документів.
Обов’язкові документи: паспорт або інший документ, що посвідчує особу (оригінал + копія);
документи, які підтверджують зміни (наприклад, свідоцтво про шлюб, витяг з реєстру, довідка ВПО тощо); документи, що підтверджують нове місце проживання (наприклад: витяг з реєстру територіальної громади; паспорт у формі книжечки; тимчасове посвідчення громадянина України; довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).
Увага: Оригінали документів пред’являються для перевірки та повертаються після перегляду.
Крок 4. Подати заяву до податкового органу.
Куди звертатися? До податкового органу за податковою адресою (місцем проживання).
У разі зміни місця проживання — до податкового органу за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу.
Крок 5. Очікувати внесення змін.
Строк внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків:
до 3 робочих днів з наступного дня після подання Заяви за ф. № 5ДР.
Крок 6. Перевірка поданої інформації.
Податковий орган має право: відмовити у внесенні змін або видачі документа, якщо виявлені помилки чи недостовірні дані у заяві; повідомити фізичну особу про необхідність виправлення.
Також для подання відповідної заяви можна скористатись електронними сервісами ДПС – Електронним кабінетом платника чи мобільним застосунком «Моя податкова».
Пам’ятайте: оновлення персональних даних у ДРФО — обов’язок кожного платника податків. Недотримання вимоги щодо подання заяви у встановлений строк може призвести до складнощів із податковим обліком, отриманням адміністративних послуг або реєстрацією в державних системах.
Своєчасне подання Заяви за ф. № 5ДР та належне оформлення документів — запорука точності ваших даних у податкових реєстрах.
 

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних